tisdag 14 februari 2012

Mera pyssel med Washi-tejp och Partylite

Igår hade jag en Partylite visning. Visste inte riktigt vad jag skulle ha för dekorationer i mina Symmetri pelarljushållare och Variation teljushållaren, Så jag bestämde mej för att plocka fram min samling med washi-tejp! ;)


Har ju bloggat om dessa tidigare också, så de två som syns på bilden nedan (högst upp i vänstra hörnet) så har ni kanske redan tidigare sett. De som jag fixade till igår är den högsta av de tre pelarljushållarne, valde att tejpa fast dem lodrätt. Och Hållaren för fem teljus fick en ljusrosa rand istället för turkos som jag använt mej av på de andra.... 


Här lite mera "close up" på de olika...


Ibland när man hittar något skoj så kan man bara bli helt fastbiten... undrar vad annat jag har som jag kan dekorera med lite washi...??  :)


Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen