söndag 4 mars 2012

NEJ!!! KATASTROF!!!

En av mina "käraste" (läs: dåliga, irriterande) ägodelar ha sagt upp kontraktet! Den är alltid med mej, används dagligen och är samtidigt ett verktyg som ger både nytta och nöje! Min kamera! Jag pratar alltid skit om den.. för den är absolut inget av världsklass, men den får duga tills jag har möjlighet att skaffa mig nåt bättre (drömmer om en systemkamera). Men... nu blir de inga bilder här på ett tag.. förrutom dåliga bilder tagna med telefon... blä :(

Hoppas att den går att väcka till liv.. för nu har jag prioriterat en Stockholmsresa och renovering av arbetsrummet.. så ett kamerainköp jyst nu är uteslutet! :(

Har jyst tagit bort tidningspappren från golvet, skurat och satt fast alla lister... skulle ta kort att sätta upp här.. men nej. Så det får duga med det jag tog innan städningen, då det var nytapetserat.

Här ser ni steg-för-steg


Så snyggt med tidningar på golvet och utan golvlister, jag vet.. men det är allt jag har att erbjuda för tillfället! Förhoppningsvis ska min Samsung snart vara back in business!


Nu ska jag skruva upp gardinstången och bära in mitt sybord och fåtöljen (den halvfärdiga som ska få nytt överdrag) så att det börjar kännas mer som ett rum



Kitty

1 kommentar:

Anne sa...

Vad ljust och fin det blev :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen