torsdag 22 mars 2012

sjukstugans återkomst :(

Då var febern tillbaka. Har mest sovit de två senaste dagarna så jag har inte orkat göra några blogginlägg. Här kommer nu ett före jag lägger mig igen!

Det gapade lite i vårat kylskåp och jag kände att jag var tvungen att äta något. Hittade räkor i frysen och dill i kylen, så det fick bli räksopp och knäckebröd!  :)


Det är inte enkelt med ätandet när man ligger sjuk och har hög feber...

Var ute och tog lite bilder av "vårtecken" för att få lite friskluft. OJ OJ VAD JAG LÄNGTAR TILL VÅREN OCH SOMMARN!
Det är inte så mycket snö kvar på terassen, nu kan man ju faktiskt gå runt.


Kanske jag orkar ut imoron och ta kort av fler vårtecken och kanske kolla skadorna so hararna orsakat, men nu orkar jag inte vara upp mera och frossan kommer krypande tillbaka...
Typiskt att jag blev sjuk nu när jag äntligen kommit mig ut på vårens första springtur :/


Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen