onsdag 27 juni 2012

Blåsigt värre...

Vilken regning och blåsig dag vi har idag... Tråkväder!
Roligt är i alla fall att mina goda vänner C&T från Sverige har varit hit på fika idag! :)

Planen var att åka till Sunds trädgård och köpa lite mera betongsten till min gång som jag håller på att anlägga runt stenpartiet. I detta blåsiga och blöta väder så kändes det inte så lockande att dra med barnen och plocka sten...

Passade på att besöka Sunds blomsterblogg och hittade de sötaste ljusblå runda ugnsformar som jag bara måste ha! Den butiken har ju massor av fina grejer och inredningsprylar. Och en av mina ugnsformar gick i tu förra veckan, så jag behöver verligen en ny.

Något annat jag vill ha är lite gamla trälådor och diverse gamla prylar som skulle kunna pryda min trädgård, tänker främst på terassen. Blir att gå ut på jakt. Kanske jag hittar något på söndag?! Då ska jag nämligen ge mig ut till Loppisrace i Nykarleby på Källbacken! Mer om den kan ni läsa i Sandras blogg.
Är det någon som har obehövliga gamla trälådor liggandes så ska ni kontakta mig!

Måste avsluta med en glad bild :)



- Kitty -

1 kommentar:

Anonym sa...

Miss int loppis race i terjärv 13.7, klockan 16-21. :) / Catharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen