torsdag 26 juli 2012

Glada bilden, dag 24

En bild om dagen
Tema dag 24: "Detta gör mig glad" (favorit i repris)


Min härliga kanadensiska ros "Prerier Joy" blommar. Igår kväll (eller natt... klockan var nästan 02.00) när jag skulle gå och sova så fick jag syn på min rosbuske... För ca en vecka sedan lade jag ut två lamp-stenar med solpaneler som skulle lysa upp mina rosor i mörkret. Trodde inte att de funkade... men titta bara! Jag vet, de lyser inte så mycket, men de kostade nästan ingenting, men de lyser i alla fall! Hur som helst så var det vackert... tyvärr ville inte kameran på min telefon förmedla det på någon bild, så vi får nöja oss med detta.

Ibland behövs det inte så mycket för att man ska bli glad.


- Kitty -

(vet att dagens bild kom upp lite sent... nu är klockan redan 00.17)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen