tisdag 8 januari 2013

Så var det tisdag....

Idag blev det inget längre inlägg, har helt enkelt inte hittat tid till det idag!


Men ville ändå ge er ett litet collage...
Lite glada bilder från de senaste dagarna...


Orsaken till tidsbristen idag beror delvis på att jag tagit mig an ett stick-projekt! (och så hade jag min goda vän på besök)
Ska sticka babyvantar!
Nåt ska levereras till en bekant som samlar in för att sammanställa moderskapsförpackningar för behövande (kolla mitt förra inlägg om ni vill veta mer) och några ska bli gåvor...
Uppe i hörnet ser ni en bild på mig och sonen.
Det ni inte ser är att vi sitter i en släde bakom snöskotern fräsande efter en skoterled i skogen!
Imorgon kommer ni att få se mer bilder från den dagen, våran söndagsutflykt med familjen!
Har en amaryllislök i ett litet glas...
Det fanns liv i den när jag hittade den där den stod i sin kruka från förra året! Synd att jag inte hittade den tidigare, kanske man skulle hunnit få den att knoppa då...
Tycker så mycket om min vita pumpa ( Den ska få sitta i nån arrangerad kruka till våren).
Mina glasflaskor... (Ska skaffa mig fler!)
Tulpanerna jag köpte igår har sträckt på sig vackert idag och sitter nu snyggare i sin vas!
Man blir bara så glad när man går förbi dem!

Nu är det bara lite över ett dygn kvar på utlottningen här på min blogg!
Imorgon är det 1år sedan min blogg startade här!
Ännu har du chans att delta, bara att gå in HÄR!
På torsdag går jag igenom alla som deltagit och så dras en vinnare!
Utmanade er att dela på facebook eller bloggen om min utlottning och ifall mitt första år uppnår 13000 besök så blir det två vinster i utlottningen. Det är bara 92 som fattas, men det grejar vi på onsdag! Eller hur?!


Imorgon ska Alva börja på dagis igen efter juluppehållet.
Själv åker jag iväg till Vasa! Börjar med att besöka min vän Nina och sedan ska jag hålla en Partylite visning i Gamla Vasa. Klockan lär bli 22-23 innan jag är hemma tillbaka!


Ha en bra fortsatt vecka!


- Kitty -

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen