måndag 7 januari 2013

Sömnlösa nätter och spännande utlottning!

Idag har vi redan den 7.1.2013, en vecka in på det nya året!
Antalet nätter med godkänd sömn... nja.. max 1 natt! Inte så bra början, men nu kan det ju bara bli bättre, eller hur??!

*  ***  *  ***  *

Har du deltagit i min utlottning som pågår?

Sedan det startade så har det varit mycket mera rusning här på bloggen, men det är ändå inte så jättemånga som deltagit...
Gå in HÄR, lägg en kommentar att du är med, dela på facebook eller länka från din blogg. Enkelt!
Vinsten dras den 10.1.2013, så man har ännu tid på sig tills onsdagen är slut!
Nu står min besökssiffra på 12748 besök.
Om vi når upp till 13000 (eftersom vi är på året 2013) så har jag lovat att dra två vinnare istället för en!
Sannolikheten är ju att vi grejar det här!

*  ***  *  ***  *

Mina vackra Tulpaner är tyvärr inte så jättevackra längre...


Blommorna har stuckit iväg, så hela formen på arrangemanget har ändrat.
Dessutom har bladen börjat torka och gulna, för att inte prata om de överblommade blommorna...
(Denna bild är tagen i förrgår, i morsse var alla tulpaner helt utslagna)


Här är en bild på hur den såg ut när den hade blivit gjord och hur den såg ut 5 dagar senare!
Men, den höll nästan en vecka! Helt okej skulle jag påstå, eftersom Tulpaner har en benägenhet att inte hålla alltför länge, speciellt inte i arrangemang med stickmassa.

HÄR finns mera bilder på arrangemanget...


Ha en bra vecka!

- Kitty -

1 kommentar:

Hemmavid sa...

hejsan vännen!

Jag tycker att tulpanerna fortfarande var ganska vackra...

Sömnlösa nätter känner jag igen. Har räknat ut att jag i runda slängar behöver tre timmar på mig att somna... och skulle behöva minst åtta timmars sömn - så jag måste hädanefter gå och lägga mig vid 19... och hur kul är det??

Men som du säger - det måste väl vända någongång!

Kramen Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen