fredag 14 mars 2014

Vasa City Storm igång...

Efter några veckors planering och förberedande har tillfället äntligen kommit då jag får utföra mitt projekt!

i onsdags var jag på skolan och förberedde, skaffa de sist kryddorna och blommor, planterade och plockade ihop grejer som skulle med. 
Hade turen att få hjälp av några tjejer som studerar på skolan.

Tordag, dagen allt skulle köras in till stan, bäras in till Rewell Center, hämta mera grejer osv..
Jag hade även samarbete med Clas Ohlson som har många intressanta prylar. Jag hade tittat ut vad jag ville använda och de hade plockat ihop till mig så det var bara att hämta! Smidigt, eftersom de fanns två våningar upp i samma byggnad!

Sen det roliga, men även utmanande, eftersom man inte alltid kan göra som i verkligheten när man ska utföra det på en scen (där vem som helst kan röra sig till kl.21 på kvällen).

Små glimtar från scenen som jag förvandlade till en balkong/altan till evenemanget "vasa city storm" i Rewell center.
 Nu tänker jag inte visa några stora tydliga bilder... Vill ju att de som tänkt delta i "shoppinghelgen" ska ha nåt att utforska själv! 
(sen kommer bättre bilder)


Välkommen till Rewell Center i Vasa 12-16.3, Vasa City Storm, en vecka perfekt för shopping med massor av erbjudanden och utställningar! 

Temat är "Cityträdgård- & inredning"

Under lördagen håller Owe och Åsa program på scenen 
(min balkong mitt i shoppingcentret)
kl.11.00, kl.12.30 och kl.14.00
Kom och lyssna när de berättar om odling på balkong/terass, textilier, belysning, smarta lösningar och ger tips på hur du kan fixa och piffa upp själv!


På det "lilla torget" framför scenen har flera av stadens butiker gjort fina utställningar med sina egna sortiment och vi är där och representerar vår skola Yrkesakademin i Österbotten och våran trädgårdsmästarutbildning!


Kitty

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Kitty
Det ser da helt fantastisk ud!!!
Gode opstillinger og farver.

Kærlig Hilsen
JetteMajken

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen