lördag 27 september 2014

dimma i trädgården


Lite tidigare i september hade vi disigt om morgonen. Den ena dagen hann jag fånga några dimmiga trädgårdsilder med kameran...



Daggen gjorde att alla spindelnät i granhäcken lystes upp! Ganska vackert...



Mina äppelträd träder fram ur dimman...


Äppelträd, Malus 'Rödkanel'
Äppelträd, Malus 'Lantun talvi'

Som ni säkert märk så har jag inte haft tid att uppdatera så ofta här på bloggen som jag gjorde tidigare. Jag har en hel del material som jag har tänkt publicera här, men det sker vart efter tiden räcker till. Kan vara trevligt med lite trädgårdsinlägg från sommaren under höst-vintern när vi längtar som mest till den kommande säsongen och kan minnas tillbaka till säsongen som varit...

Ha en fortsatt trevlig helg allesammans!



Kitty

2 kommentarer:

♥Min Eden♥ sa...

Vackert!!

Ruben sa...

WOW, vilka fantastiska bilder. Passar bra med lite dämpade färger så här på höstkanten!

Ha det gott!
/Ruben

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen