söndag 16 november 2014

This is going to be a great week!

Det är mycket på agendan denna vecka!
(Men så ska det väl vara ibland?!)

Måndag

Ska mjukstarta veckan med att INTE behöva stiga upp kl.4.45 för att ställa sig till jobb kl.6! 
Nej, vi sover lite lite längre för att föra dottern till dagis kl.9 och sedan uträtta lite ärenden innan jobb kl.13-20.30. Sedan ta ett litet träningspass innan jag fortsätter hem (om jag inte hinner innan jobbet)!

Resten av veckan blir det dock tidig väckning, men då får man komma hem desto tidigare på eftermiddagen istället. Sånt gillas!

Tisdag

Obligatoriska Afro-power dance kvällen på studion!

Onsdag

Julpysselkväll på Sunds trädgård med det bästa sällskapet i en härlig omgivning!
(Min goa vän Mikaela som även drar afron kvällen innan)

Det kommer helt klart ett inlägg om det efteråt!

HÄR kan du kolla in när vi var och pysslade förra året. 
Vilken härlig julfeelis man fick!

Torsdag

På torsdag ska jag närvara på en VIP kväll för bloggare!

Butiken Home Fun i Jakobstad har flyttat till ny lokal i centrum och ett gäng bloggare har blivit inbjudna till denna speciella kväll!

Visar blogg inbjudan.png
OBS! Inbjudan är personlig och gäller bara de som fått den!

Detta ser jag fram emot! 
Alltid roligt att få mingla med andra bloggare samtidigt som man får bekanta sig med deras utbud. I deras sortiment finns massor av barnkläder i alla tänkbara märken, färger och mönster. Där hittas även kläder för kvinnor, män och gravida samt andra tillbehör och leksaker mm.
(Detta kommer även inlägg om)

Fredag

Fredagsmys!
Borde hinna med nåt träningspass här emellan också...

Lördag

Har hela helgen ledig och får antagligen ta igen träningen då!

Kvällen har jag däremot bokad.
Barnen åker iväg på sleepover medan jag och maken åker på "boxarnas julmiddag".
Ska för första gången få uppleva det omtalade Gourmet Garage, så detta ser jag definitivt fram emot!

Söndag

Behöver definitivt denna dag för vila och familjetid!



Fullspäckad men rolig vecka må jag säga! 
Ha en fortsatt trevlig sönda!

Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen