tisdag 15 december 2015

Julkalender: Lucka 15

Igår var jag äntligen tillbaka i arbetslivet efter att ha varit borta över två månader!
Därför ska jag i lucka nr.15 visa några bilder från första dagen på jobbet.
Jag jobbar ju på Sunds trädgård, men nu under julen är jag stationerad i den mindre butiken (Skutnäs-butiken) närmare centrum.



Det är roligt att få bekanta sig med en ny del av företaget, där jag inte jobbat tidigare.
Denna butik är betydligt mindre, men det finns ändå ett riktigt bra utbud. Det är på något vis mysigt här. Hann ju inte gå runt med kameran mellan kunderna, utan det blev bara några snabba bilder innan kameran kastades tillbaka i väskan.



Här hittar ni mig ända fram till julafton!
Välkommen in!

Kitty

2 kommentarer:

Helt enkelt hemma hos mig sa...

Skönt att vara tillbaka hoppas jag. Det ser ut som en mycket trevlig arbetsmiljö att jobba i.
Ha det bäst! :)

PaulaHelenas sa...

Fina bilder :) Härligt :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen