torsdag 7 januari 2016

Filmklipp - En dag i Vasa.

Idag skulle jag hämta mina föräldrar från Vasa flygfält. De har varit tre veckor på varmare breddgrader och fick idag komma hem till en temperaturskillnad på 60 grader! Snacka shock!!

Tog tillfället att hälsa på min kära vän Nina som bor där nära. Lika bra när jag ändå skulle köra dit. Det var isande -27 grader när jag körde till Vasa, men solen lyste och naturen var så himla vacker! Det var en riktig njutning att köra, lyssna på musik och bara njuta. Dessutom var det rätt lugnt med trafik.


Vi började med lunch på Loftet i stan innan vi for hem till deras.
(Det var faktiskt Nina som inspirerade mig att börja blogga.)
Hon har ett jättesnyggt hem! Det är så fint inrett med massa personliga detaljer, kreativa lösningar och modiga tapetval.
Nu håller hon på med sonen Lennis rum. Var tvungen att avslöja lite därifrån också.... 

Håller på att lära mig tekniken hur jag ska få till en bra video, och hur jag klipper och redigerar. Det är jätteintressant. Så nu kommer ett filmklipp igen! 


Nina har inte bloggat så aktivt sen lejonungen föddes, men hon är väldigt aktiv på instagram med sina kreativa skapelser.
Lejonungen Lenni hade en tuff start i livet, så det är en stor glädje i mitt hjärta att se honom (nu 1år och 3mån) växa, leka och busa.
Här har Nina ett fint inlägg om det oväntade att bli mamma i graviditetsvecka 23+6! (klick)

Kitty

2 kommentarer:

OLIVIA | 17,7 årig tjej i mediebranschen sa...

Härliga bilder!

Liljas Corner sa...

OJ tack, va fint du skriver <3 Det blev en trevlig film!
Hoppas vi ses snart igen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen