fredag 14 oktober 2016

BLOPPIS!!!

Nu är det dags för mig att för första gången ordna ett bloppis!

Reglerna är enkla:
1. Ser du något du vill ha?
Kommentera direkt och reserverar eller mailar mig på dromgarden10@gmail.com.

2. Först till kvarn eller högst bjudande gäller!
Fritt att förhandla priset och bjuda på alla grejer.

3. Produkten får helst hämtas upp härifrån Sandsund, Pedersöre (strax utanför Jakobstads gränsen). För leverans (i närområde) tillkommer transportkostnader.

Då kör vi igång!

Först lite vinterutrustning och barnkläder:

1. Ishockey skridskor stl. 34, bra i skick, Pris: 7€
2. Alpina Skidskor stl. 32, bra iskick, Pris:7€ SÅLD!

3. Adidas fotbollsskor, sparsamt använda. stl 36. Pris: 10€ 

4. Hummel inneskor. Använda bara ett par gånger. stl. 35. Pris: 6€

5. Esla Sparkstötting i bra skick. stl.2 Pris:10€ SÅLD!

6. Klädpaket med byxor i stl. 116-120. använda men hela. Pris: 5€ SÅLD!

7. Jeans i fint skick. slimfit modell stl. 140. Pris: 2€ SÅLD!

8. Klädpaket. Grön t-shirt stl.110-116, ros-tunika stl. 98-104 (motsvarar stl.110-116), randig tröja stl. 110-116. Pris: 4€ SÅLD!

9. Vår-/höst jacka stl.110. Bra iskick! Pris: 5€

10. Regnjacka med döskallar. stl. 110. Pris: 4€

11. Svart vinterjacka. stl. 128. Pris 4€


12. Villervalla jumper stl. 134. Nästan oanvänd. Pris: 10€.

Barnen växer ur mer än bara kläder, så nu har vi förnyat möblerna i deras rum.
Står därför med några extra obehövliga, som kanske någon annan behöver?



13. Vitmålad bokhylla . Pris: 10€ SÅLD!
Finns några små skavanker och kreativa pennmärken. Några av de synliga klottren går att putsa bort, men inte alla tror jag. bredd 74cm, höjd 182cm.



14. Barnsäng gråvit målad. Pris: 20€. SÅLD!
Stabil och bra för yngre barn. innermått 134x68cm. Man kan svänga ha mot väggen när de är mindre och svänga den utåt när de blir större. Madrasskydd med dragkedja. Madrassen medföljer.



15. Utdragbar barnsäng i svartmålad furu. Pris: 20€. SÅLD!
Stabil och bra säng, kommer utan madrass, (orginalmadrassen finns ej kvar). Några små slitagemärken i färgen, men i övrigt inget fel. Innermått: bredd 75/80 cm, längd 110-200cm.


16. Madrass för 80x200 säng, höjd 17 cm. Pris: 10€. SÅLD!
Har använts i den svarta sängen, men den var lite för stor.

Där hade vi 16 objekt.
Nu är det bara att bjuda!
Kommentera nedan, maila på dromgarden10@gmail.com eller sänd pm via facebook.
Alla tre sätt funkar. 
Jag märker i vartefter grejerna är sålda!

Jag har ju flera sätt hur jag agerar ut min kreativitet... En av dem var tidigare att måla tavlor.
Nu har jag varken tid eller utrymme för det. Jag sitter dock med en massa tavlor som kunde komma till bättre nytta än att stå i garderoben!
Jag sätter upp bilder på dem och deras mått. Är ni flera intresserade så får ni bjuda på dem. Jag sätter ett lågt utgångspris, är det ingen annan än du som bjuder så åker den billigt helt enkelt!
Jag hann inte få med dem i detta bloppis, utan de kommer i ett separat snart.

Kitty
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Bloggtopplistan för Finlandssvenska bloggar - Bloggar.fi

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen