måndag 31 juli 2017

Måndagstema: "Vitt"

Så var det måndag!
Denna vecka är temat "Vitt" på Måndags Tema.

Det har varit lite trögt här på måndagstema, så jag tänkte att varför inte ge er en liten utmaning. Det är ändå flera hundra som kikar in här när jag släpper inlägg, så varför inte bjuda på en riktig länksamling?
Därför skrev jag för ett par dagar sedan på bloggen, att det kommer bli en utlottning här, ifall det kommer 20 länkar till måndagens inlägg!

Temat får man tolka hur man vill, jag valde att fotografera vita blommor i trädgården efter solnedgång. Lite utmanande att få bra skärpa i bilderna när man måste ställa upp ljuset så pass mycket i kameran. Med facit i hand skulle det antagligen blivit bättre om jag hade använt stativet...

Här bjuder jag er nu på nattens färg, vitt!
Det är de vita blommorna som syns bäst i trädgården när det blir skymt/mörkt. En del tycker vita blommor är snyggt, och andra tycker att det kan bli lite färglöst. Men när det kommer till kvällen så är det bara att konstatera: De vita blommorna lyser i rabattern!







Nästa vecka är temat: "Odla själv"

Ha en bra start på veckan!
Nu kör vi!

Kitty 
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

1 kommentar:

Millan sa...

Vilken rolig grej! Förstå gången jag kikar in på din blogg. Kanske får klura på något till nästa veckas tema.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen