lördag 13 januari 2018

Vinnaren av fröpaketet

Igår avslutades utlottningen och nu är lotten dragen.

Vem blev vinnaren av ett paket med 10 fröpåsar av mina favoriter?!


Den vinnande lotten föll på denna kommentar:


Maj Ahlvik sa...
Grattis till dina 6 år! Fint pris intressant med frön. Blev så inspirerad då jag besökte din odlingslott förra sommaren så det blir att odla lite mera detta år, jobbar ju med odlings nörden:)

Stort grattis till Maj!
Jag kontaktar dig angående leveransen av din vinst.

Hoppas fröna kommer till nytta och att du ska gilla sorterna lika mycket som jag gör.
Nästa år får du komma till lotten då jag är där så får vi snacka odling!


Tack till Sunds Trädgård som var med och firade bloggens årsdag med oss och gav mig möjligheten att lotta ut den fina vinsten!

/ Kitty 
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

1 kommentar:

Maj Ahlvik sa...

TACK! Vad glad jag blev:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen